piątek, 8 marca 2013

prologue

Zastanów się, czy tam będzie lepiej. Czy będziesz szczęśliwa? Nowe miejsce, nowi ludzie. Na pewno sobie poradzisz? A może upadniesz i nikt nie będzie mógł ci pomóc, albo, co gorsze, nie będzie nikogo kto miałby Ci pomóc. Nie chcesz tego, lecz jednak coś Cię tam przyciąga. Chcesz się dowiedzieć, chcesz zrozumieć to czego nie rozumiałaś od zawsze.  Zawsze byłaś ciekawska, może właśnie dlatego wybrałaś taką drogę życiową, a nie inną. Czy jeśli wyjedziesz to znajdziesz odpowiedz na swoje pytania? Tak, to możliwe, ale przekreślisz swoje plany zawodowe. Czy warto? A może lepiej zostać tutaj i zostawić te sprawy nie naruszone? Nie, bo to byłoby poddanie się przed startem.
Co cię tu trzyma? Studia, matka, znajomi - tak, jest powód by zostać, a wyjazd wydaje się złym pomysłem, tym bardziej, że nie wiesz co cię tam spotka. Ale będziesz miała to o czym marzyłaś przez 20 lat - będziesz miała ojca. Myśl, w końcu od tego zależy twoja przyszłość. Życie tutaj, z rodziną i studiami czy życie w Londynie z ojcem, z którym widywałaś się w wakacje i święta? Zawsze powtarzałaś, że marzenia trzeba spełniać oraz dążyć do celu. Teraz wybierz, w którą stronę pójdziesz. Rodzice nie będą czekać wiecznie. Chcą wiedzieć już dzisiaj, już teraz. To nie jest proste, ale nikt nie powiedział, że będzie.

 Na pewno już wiesz. Ba! Wiedziałaś od zawsze, teraz tylko mu to powiedz, powiedz mu...

- Dobrze. Zgadzam się, tato. 

~~*~~
krótki prolog. stwierdzam, iż nie umiem i nie lubię ich pisać.
mam nadzieję, że ktoś skomentuje, to bardzo motywuje :).
do następnego. x

20 komentarzy:

  1. Świetny ; P
    Czekam :3..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ola czekam na rozdział o mnie xD. ; **

    OdpowiedzUsuń
  3. awww ;3 zapowiada się ciekawie , będę czytać ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się interesująco. Poinformuj mnie o I rozdziale ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. W ciemnych zaułkach Londynu dzieją się rzeczy straszne. Najprawdziwsze blondynki zamierają, gdy pojawia się ON - Pan Ciemności, znany też jako Lord of the Darkness... Czarny płaszcz, szmaragdy w oczach i dwór wiernych fleszy...

    Zapraszam na szmaragdowytalizman.blogspot.com/ Niesamowita historia, ZAJRZYJ KONIECZNIE !

    OdpowiedzUsuń
  6. Z góry przepraszam za spam!

    ''Jestem inna niż oni,choć często zachowuję się tak samo podle. Spytacie, czemu inna? Wcale nie jestem bogata, nie mieszkam w willi z 30 sypialniami i basenem. Można powiedzieć, że jestem raczej biedna, mieszkam z mamą w wielkim, starym wieżowcu na obrzeżach miasta. Dobrze się uczę, choć innym wmawiam zupełnie co innego. Nie noszę ciuchów za 1 000 funtów. Faktycznie mam firmowe ciuchy. Skąd? Odpowiedź jest prosta. Lumpeksy.
    Pewnie teraz zastanawiasz się dlaczego mnie lubią? Za mój charakter? NIE. Za wygląd? BŁĄD. Po prostu nic o mnie nie wiedzą, taka jest prawda.''

    Zapraszam na http://let-me-see-beneath-your-beautiful.blogspot.com/ xx

    OdpowiedzUsuń
  7. no ciekawie..
    kiedy 1 rozdział? :3


    zapraszam a zarazem informuję o 1 rozdziale na http://life-isnt-an-mp3-player.blogspot.com/ xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy rozdzial powinien pojawic sie pod koniec tygodnia, ale nic nie obiecuje :)

      Usuń
  8. Świetny ! :):)
    Mam nadzieję że jak pojawi się I rozdział to mnie poinformujesz Amber;3
    Weny. xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Wprawdzie prolog krótki, ale naprawdę bardzo mi się spodobał. Cała historia zapowiada się bardzo ciekawie, więc z przyjemnością będę do Ciebie zaglądać. :)
    Życzę weny na kolejne rozdziały i pozdrawiam ciepło! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. no muszę powiedzieć, że ciekawie zaczęłaś, czekam teraz na 1 rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie umiesz? Serio? To powiedz tej zajebistosci, ktora wali od teyo prologu na kilometr! ;D Swietny kochana, swietny. Czekam na nn i pozdrawiam+ http://never-ending-story-of-me-and-1D.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Postanowiłam w końcu wziąć się za zakładkę Spam i przeczytać twojego bloga ^^ Powiem ci szczerze, że prolog mnie bardzo zaciekawił i zostało mi tylko czekać na 1 rozdział :D http://czy-milosc-zawsze-wygra.blogspot.com/ Myślę, że też wpadniesz do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny prolog. Ciekawy :) Inny niż inne ;) Czekam na 1 rozdział i zapraszam do mnie:
    need-something-to-get-off-my-chest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej! Chciałam Cię zaprosić na rozdział 3, który pojawił się wreszcie na http://iskierka-nadziei2.blogspot.com/ :) Proszę o szczery komentarz :*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. No, no, no, nie powiem, prolog mnie zaciekawił :3 Coś czuję, że zapowiada się świetne opowiadanie. Z bohaterami już się zapoznałam, też są fajni. Zostaję mi tylko czekać na 1. rozdział <3
    Weeny <3 ~ Cyziia

    http://true-friendship-and-maybe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. prolog .. napisany tak inaczej jak inne :D
    pozytywnie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też oceniam pozytywnie. bardzo mi sie poodoba. czekam na nn :)
    http://szmaragdowytalizman.blogspot.com/ - zapraszam na nowy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mmm.. Tak jakoś ciekawie to napisałaś . Tak inaczej :) ALe super. ! Będe tu wpadać:) Zapraszam do mnie:

    http://lunaszki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń